Dyktige foreldre har i løpet av helga fått på plass ei heilt ny vannrenne- laga på dugnad.
Vi trur at det å introdusere ein slik vannleik kan føre til undring over naturfaglege og samfunsfaglege spørsmål. Dei vaksne kan bidra i samtalen og undre seg i lag med barna; "Kvar kjem vatnet frå", "Kven eig vatnet?", "Kva gjer at noko kan flyte oppå vatnet?", "Kva kan flyte og kva synker?"
Det å introdusere eit nytt element i frileiken, åpner for ny aktivitet og nye samtalar mellom barna. Eg høyrer at dei ønsker å vise kvarandre kva dei oppdagar og utforskar.
Begrep som "flyte","synke", "over","under", "våt", "tørr","havari" og å "komme til unnsetning", får i denne leiken ein ny kontekst og ny meining, og barna kan sjå samanhengar og motsetningar i praksis.
Vi trur at det å introdusere ein slik vannleik kan føre til undring over naturfaglege og samfunsfaglege spørsmål. Dei vaksne kan bidra i samtalen og undre seg i lag med barna; "Kvar kjem vatnet frå", "Kven eig vatnet?", "Kva gjer at noko kan flyte oppå vatnet?", "Kva kan flyte og kva synker?"
Vannleiken er både morosam og lærerik!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar