Barnehagendagen 2019 - Eg lurer på...
Barnehagedagen i år skal vere med å synleggjere korleis vi i barnehagen tek vare på og synleggjer barn si nysgjerrigheit.
I vår barnehage undrar vi oss over store og små ting kvar einaste dag. Som personale for desse undrande skapningane må vi vere påkobla og tilgjengelege for å møte deira spørsmål og nysgerrigheit, slik vi kan undre oss samen med dei.
Ein 4-åring stiller i gjennomsnitt 400 spørsmål kvar dag, vi har ganske mange av desse 4-åringane i barnehagen og får spørsmål knytt til dei mange fagområde og tema kvar dag. Så kva gjer vi i kvardagen for å sikre at desse barna vert møtt av vaksne som støttar og berika deira initiativ, undring, nysgjerrigheit og kreativitet? For vi greier nok ikkje å møte alle spørsmål med like stor iver og moglegeit til fordjupning, men vi tek vare på dei øyeblikka der vi har moglegheit.
I dag fekk vi besøk av kyllingar i barnehagen og tusen spørsmål skulle stillast! «Korleis vert kyllingen til ein bebi?», «korleis kjem han ut av egget?», «kva farge trur du dei har, kanskje blå? Eller gul? Eller rosa?», «har dei ein mamma?» For å finne svar på nokre av desse spørsmåla fann vi fram dyreleiksikon og PC, vi googla, såg på bilde og las litt om kva som skjer når ein kylling kjem til verda.
Vi har også gjort ulike eksperiment i dag, dei eldste på Løvetanna har testa ut om ulike leiker og ting flyt eller synk. Medan dei yngste eksperimenterte med snøball i kaldt vs varmt vatn. Spennande å undre seg i lag!
«Oj! Ka i alle dage so skjer??» jente 2,5 år var forundra når snøven tok til å smelte i det varme vatnet.
Sjølv om vi har hatt ekstra fokus på undring og synleggjering i dag, er kvardagen den viktigaste. Vi skal vere medviten om viktig det er å møte barna si undring, for å gi dei rom i kvardagen til å utvikle nysgjerringheita si ilag med andre barn og vaksne i barnehagen.
Barnehagedagen i år skal vere med å synleggjere korleis vi i barnehagen tek vare på og synleggjer barn si nysgjerrigheit.
I vår barnehage undrar vi oss over store og små ting kvar einaste dag. Som personale for desse undrande skapningane må vi vere påkobla og tilgjengelege for å møte deira spørsmål og nysgerrigheit, slik vi kan undre oss samen med dei.
Ein 4-åring stiller i gjennomsnitt 400 spørsmål kvar dag, vi har ganske mange av desse 4-åringane i barnehagen og får spørsmål knytt til dei mange fagområde og tema kvar dag. Så kva gjer vi i kvardagen for å sikre at desse barna vert møtt av vaksne som støttar og berika deira initiativ, undring, nysgjerrigheit og kreativitet? For vi greier nok ikkje å møte alle spørsmål med like stor iver og moglegeit til fordjupning, men vi tek vare på dei øyeblikka der vi har moglegheit.
I dag fekk vi besøk av kyllingar i barnehagen og tusen spørsmål skulle stillast! «Korleis vert kyllingen til ein bebi?», «korleis kjem han ut av egget?», «kva farge trur du dei har, kanskje blå? Eller gul? Eller rosa?», «har dei ein mamma?» For å finne svar på nokre av desse spørsmåla fann vi fram dyreleiksikon og PC, vi googla, såg på bilde og las litt om kva som skjer når ein kylling kjem til verda.
Vi har også gjort ulike eksperiment i dag, dei eldste på Løvetanna har testa ut om ulike leiker og ting flyt eller synk. Medan dei yngste eksperimenterte med snøball i kaldt vs varmt vatn. Spennande å undre seg i lag!
«Oj! Ka i alle dage so skjer??» jente 2,5 år var forundra når snøven tok til å smelte i det varme vatnet.
Sjølv om vi har hatt ekstra fokus på undring og synleggjering i dag, er kvardagen den viktigaste. Vi skal vere medviten om viktig det er å møte barna si undring, for å gi dei rom i kvardagen til å utvikle nysgjerringheita si ilag med andre barn og vaksne i barnehagen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar